vrijdag 15 juli 2011

Luie breister!


Ik ben een luie breister, wat ik zelf niet hoef te doen, doe ik ook niet!
Wie er net als ik nog oude breiwerkjes die niet af zijn gekomen in de kast heeft liggen, meestal in een plastic zak met de bijbehorende breinaalden er nog in, kan ik feliciteren. Een achterpand van een volwassen persoon, past altijd om je hoofd heen, de boord is meestal al gebreid, dus dat akelige steken opzetten is er ook niet meer bij!
Je haalt de trui uit tot de armsgaten, en haalt er een draadje doorheen, of je mindert een aantal steken. Het achterpand is nu een prachtige hangmuts geworden!
Kijk eens in de kast, ligt er bij jou ook zo'n breiwerkje van jaren geleden?
Op de foto kun je zien, dat ik er een col van heb gemaakt, het boord is gebleven, en heb ik op het boord een baret gehaakt! Mogelijkheden genoeg!
Weggooien kan altijd nog! Veel succes!

3 opmerkingen:

  1. Hiep hoi!!! het is je gelukt!!!!!Erg mooi! En geweldig om zo oude dingen nieuw leven in te blazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke mooi,,kan zo in de etalage van een warenhuis

    BeantwoordenVerwijderen

h&m