maandag 9 januari 2012

Het begin van een nieuwe tas .....

5 opmerkingen:

  1. een begin van de tas is er????ik denk dat die bijna klaar is,wat een mooie steek en wat een super mooie kleur voor een tas,
    ik ben benieuwd wat het eind reslutaat is dan,
    ik vind hem nu al mooi,hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een supergave tas.en de kleur zo mooi!!!
    Ook ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes ilonka.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave tas! Je bent al een heel eind en de steek vind ik ook erg mooi! Misschien wil je het patroon wel delen hier op Haakmaaraan???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Joke...ja ik wil het patroon zeker wel delen maar geen idee hoe ik dat moet doen (ben een leek op gebied van pc)....het noemt in ieder geval de "spoelsteek"..ik zal eens zoeken hoe ik dat moet doen ....

    Liefs

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kun je mij misschien uitleggen hoe die steek werkt?
      Ik heb al op Google gezocht,maar ik kon hem niet vinden.

      Verwijderen

h&m