maandag 20 februari 2012

zachte zonnebloemgele noppen en kabels

De laatste tijd begin ik telkens aan een haak- of breiprojectje met het idee dat ik daar toch effe een week of 2 zoet mee ben.
Maar dat is niet zo.
Ik breide deze cowl op enkele uren!
Donderdagavond zette ik de eerste steken op.
En zaterdagavond was hij helemaal klaar!


Deze cowl wordt aan elkaar gebreid.
Er komt dus geen naald aan te pas
( behalve om de draadjes weg te werken natuurlijk ;) )
Ik gebruikte eskimowol van drops ( 4 bollen )
en het gratis en nederlandstalig patroontje komt weer van hier...

Er staat ook nog een muts bij.
Daar ben ik nu mee bezig....
Dat zal ook wel weer snel klaar zijn zekers ;) ?

4 opmerkingen:

  1. Love it...this is so cute.:o) ..I need one.very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooi, geel is bovendien mijn lievelingskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kleur. Tijdenlang kon je geen geel kopen, terwijl je zo blij van deze kleur wordt. Hij is prachtig geworden en altijd heerlijk als je niets in elkaar hoeft te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m