vrijdag 16 maart 2012

Haarknipjes.

Zaterdagmorgen 17-03-2012 sta ik op een kleine 2e hands kledingbeurs, en daar wil ik mijn haarknipjes een beetje aan de man brengen.

Leuke kaartjes om ze op te presenteren kon ik niet vinden op internet (of ik moest er direkt 1000 bestellen....) dus heb ik het voor deze keer eerst maar zelf gedaan.
Eignelijk heel simpel, kaartjes van correspondentie kaarten in vieren gedeeld met daarop een stempel. 4 sneetjes er in gemaakt waar de knipjes door konden.

Ik hoop dat het wat wordt....ben erg benieuwd.

Als je nu zegt, wat leuk die wil ik ook wel kun je natuurlijk altijd een mailtje sturen. Ik kan ze in allerlei kleuren maken.



6 opmerkingen:

  1. Heel leuk en veel succes hoop dat je veel leuke reacties krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaarknipjes! Heel erg leuk! Op welke 2e kledingbeurs sta je?
    En van hoe laat tot hoelaat?
    Is misschien leuk om te weten voor de mensen die in de buurt wonen?!
    In ieder geval heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is in Hoge Hexel Overijssel. Van 10 tot 12 uur. Het gaat uit van de Peuterspeelzaal.

      Verwijderen
  3. Nog een vraagje...hoe maak je de bloemetjes aan de klipjes? Doe je dat gewoon met lijm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst een klein gaatje in het knipje maken en het bloempje met het eerste draadje waar je mee begint vast maken. Dan doe ik er nog een drup superlijm tussen.

      Verwijderen
  4. leuk idee die kaartjes, en de speldjes uiteraard ook!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m