zaterdag 25 mei 2013

Barbie krijgt badpak

De zomer komt (er toch echt een keer) aan, tenminste dat hoop ik. Dus moest Barbie ook een badpak hebben. Via de site Raverly kwam ik op http://crochetforbarbie.blogspot.nl/ waar een leuk badpak staat. De kleuren kwamen niet door de keuring heen, dus gekozen voor een gemêleerde draad. Paars met zilver.

Ik heb het iets aangepast. We wilden geen knoopjes bijvoorbeeld. En geen haltertop. Ook staat in het patroon niet vermeld welke haaknaald ze gebruikt. maar ik kon met naald 1,5 en dun garen prima uit de voeten.
Dus probeer dit zelf even uit. Het patroon is in het engels. Ik heb daar geen moeite mee, maar mocht je het zelf willen haken, en toch vragen hebben, laat het dan even weten. Dan vul ik dit berichtje aan met een korte vertaling van de meest gebruikte engelse termen.

Nu bezig met een zomers jurkje.... met hetzelfde garen... wordt dus vervolgd.
groet ami fan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m