woensdag 29 mei 2013

Retro Knuffels ontworpen - online Eendje

Enkele weken geleden al een eigen creatie gemaakt. Een hertje. (zie foto op mijn blog)  Deze knuffels zijn geschikt voor baby's omdat er geen oogjes of kraaltjes in verwerkt zitten. En geschikt om op te sabbelen.
Het patroon van het hertje heb ik maar deels opgeschreven. Ik was gewoon lekker aan het prutsen. Toch zorgde dit hertje ervoor dat ik toch verder wilde gaan met dit soort knuffels.  Dus ik ben verder gegaan met een ander beestje. Een eendje. Het hertje maak ik vast nog wel een keer opnieuw (en dan schrijf ik het patroon op). Maar nu deel ik het patroon van een eendje... Er zijn nog veel meer vriendjes onderweg. Een Zebra (is al klaar) een olifant en een schildpad zijn on the way. Dus hou mijn blog in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m