zaterdag 1 juni 2013

flower power update

Er wordt weer druk gehaakt deze dagen...
Dus hierbij weer een update van de Flower Power Dino.
Het is leuk te zien hoe verschillend ze worden.
Nog een paar weekjes en dan zijn de eerste helemaal klaar. Helga en Wilma hebben deel 3 afgerond en maken nu nog voetjes en versierselen.
 Maar Wilma heeft alvast de bloemen zelf verzonnen,
 te zien op de foto. Dat kan ook.
En Elisa en Jenneke gaan nu aan de prachtige ogen beginnen. Het gaat goed dames!

En ik? Ik ben al druk aan het bedenken wat we deze zomer kunnen gaan haken... Ik denk dat ik al een ideetje heb. Een basis patroon, niet al te moeilijk (deze is vrij pittig, en lastig met dat ijzerdraad). Maar een patroon dat goed te doen is op de camping, of op het strand. Waardoor je niet tien bollen mee hoeft te nemen en allerlei andere spullen. .... ja.. het borrelt hier al. Dus dat gaat wel goed komen... nog even geduld. Ik ben ze nu zelf aan het uitproberen.... binnenkort een sneakpreview.


Zelf nog dit eendje haken? Zie blog

Fijn weekend! groet Ami fan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m