woensdag 14 augustus 2013

A la Sascha // Giveaway



Deze keer staat A la Sascha in de 'Linklove' schijnwerpers op mijn blog... Volgens mij is het bijna onmogelijk om haar nog niet te kennen, maar hoor je echt voor het eerst van A la Sascha, ga dan snel kijken! Sascha ontwerpt haakpatronen in een heel eigen stijl. Het aanbod is gevarieerd; mooie sjaals, schattige babydoekjes met ridders en prinsessen en ook deze super lieve retro poppetjes. Ze zijn 'custamizable' wat betekent dat je ze helemaal kunt aanpassen. Leuk! Want zo kun je je eigen evenbeeld haken :) Haar webwinkel is trouwens nog geen jaar oud en nu al ontwerpt ze voor Inspired Crochet! Als Dutch-Swappers-vriendin en collega-blogger ben ik natuurlijk super trots op haar!

Ik mag van Sascha een haakpatroon weggeven! Kijk snel hier om mee te doen!

1 opmerking:

  1. Wow wat mooie popjes, net mijn twee kleindochtertjes!
    I love give away ......

    Grt Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

h&m