donderdag 8 augustus 2013

grannykussen!

Dit is een projectje dat ik bijna 2 jaar heb laten aanslepen en dat teiwijl dat helemaal niet zoveel werk was
Gewoon telkens met iets anders begonnen en op den duur vergeet ge dat dat er nog ligt.
Maar nu bezwoer ik mezelf bij de start van mijn vakantie dat ik niks anders mocht beginnen vooraleer dat af was.
En dat was een ideaal projectje om af te werken in de tuin !


Ik schreef al in 2011 de tut van dit patroon uit en je kan dat hier vinden op mijn blog.


Ik haakte het met garen van ' canvas ' : heel goedkoop maar niet aangenaam : het is erg stug en niet zacht en erg syntetisch.
Gelukkig moet ik er mijn poezelige wangen niet op ten ruste leggen :)
Maar ik waarschuw bij deze iedereen : dat is echt geen garen waar ik nog mee wil werken en ik raad jullie ook af dat te doen.
Liever een centje meer betalen dan...
Ik had trouwens ook last met de haaknaald : ik schafte onlangs een haaknaald met grip aan van de wibra en die was al na 2 uur stuk ...


Toch ben ik erg blij met mijn kussen !
Ik vind het nog veel mooier geworden dan ik had gehoopt en het staat beeldig op mijn rieten stoeltje.
Je kan meer foto's zien op mijn blog

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kussen is het.geworden zeg.

    En waarschijnlijk domme pech met je haaknasld van de Wibra ik heb ze ook en zijn allemaal nog heel.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m