dinsdag 29 oktober 2013

Kraamtaart met beschuit met muisjes

Hallo allemaal,  

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Ilonka, getrouwd en moeder van een zoon en een dochter.
En oma van twee kleinzoons van haast 4 jaar.
 Een derde kleinkind is op komst.
 Ik ben verslaafd aan haken en breien 
en besteed daar veel tijd aan.  
Dit is mijn eerste creatie,
 die ik hier op het Haak maar aan blog laat zien.

Ik heb voor mijn dochter een kraamtaart gemaakt. Alle ingredienten heb ik gekocht bij Haakmuts
Zoals de speen, het beschuit met de muisjes, en de speen.

Dit is mijn resultaat






Neem ook eens een kijkje op mijn blog.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer,


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige taart! Knap gedaan!
    Enne... gefeliciteerd met het derde kleinkind op komst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan ik ben op zoek naar een kraamcadeau maar deze is eel heel erg leuk is er een patroon van en zou ik deze mogen van u kan ik ermee aan de slag hoor het graag en een hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

h&m