maandag 7 oktober 2013

Wat ik tot op heden haakte met de Fenna




 Dit patroon vind ik toch wel erg leuk voor de Fenna,alleen het aan elkaar zetten van de granny's met de hand is niet echt een succes daar het gauw dun wordt dan waardoor de draad kapot gaat...


Het haakt wel heerlijk en is lekker zacht....
ik hoop echter dat de Fenna door intensief dragen ook mooi blijft en niet zo veel lijdt als op de manier wanneer je de draad een paar keer ergens door moet halen..
daar ben ik nog wel wat huiverig voor!



Maar gelukkig had ik behoorlijk ingeslagen,
wetende dat als er bij de Wibra een mooi wolletje ligt,
 dit er nogal snel doorheen gaat...
na een dergelijke ervaring van vorig jaar...
dus ik heb nog een 10 bollen liggen,
 waar ik dan toch wel heel blij mee ben...

2 opmerkingen:

  1. heb ook met Fena wat gehaakt en heb dezelfde twijfels ! Maar is een prachtige draad in ieder geval !!

    Mooi hoor

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In plaats van aan elkaar naaien kun je ze ook aan elkaar haken

    BeantwoordenVerwijderen

h&m