zaterdag 4 januari 2014

Mag ik mijzelf even voorstellen...


Jaaa! Mijn m/haaster had gelukkig vakantie, daardoor had ze veel haaktijd! Want zoals jullie zien.. heb ik heel veel streepjes... dus steeds weer een nieuw draadje afhechten een aanhechten. Maar nu zit ik beneden in de woonkamer mooi te wezen! Over een aantal maanden verhuis ik naar de babykamer... 

Ik hoop dat er veel met mijn geknuffeld wordt!

Wil de rest van mijn fotoreportage zien?
Kijk dan op 't Bezige Bijtje!

Groetjes, Miriam


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie knuffel met al die kleurtjes, daar gaat een kindje heel erg blij mee wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Corretje! Ik hoop mijn derde kindje daar blij mee te kunnen maken ;)
      Die moet eerst nog even groeien in de buik!

      Groetjes!

      Verwijderen

h&m