vrijdag 17 januari 2014

Sartù de maki


Weer een leuk beestje uit Zoomigurumi gehaakt. 
Ik was direct verliefd op deze knuffel Sartú  de Maki, toen ik hem zag in het boekje.
 Ik hou van beestjes met grote staarten... en heb al eerder zelf een ringstaartmaki ontworpen.
Maar dit schatje is zo klein.  Het past op je handpalm (zie foto)
 Natuurlijk heb ik ook kleine details aangebracht. Naast de goudkleurige draad van Katia Capri heb ik gekozen om de oogjes met een draad te versieren. Hoe doe je dit? Ik heb het ergens een keer online gezien. Als ik de link weer kan vinden plaats ik het hier erbij.
Maarik zal beschrijven wat ik heb gedaan.
Je pakt een borduurnaald met de draad van jouw keuze.
 Je haalt de naald van A naar B (zodat de draad vast zit. En dan omwikkel je de naald met de draad (het stuk waarmee je borduurt) en haalt het weer terug van B naar A. En de draad wikkelt zich als het ware om zichzelf. En dit is het resultaat.
Is weer een keer iets anders dan vilt of kraaltjes.
Wil je weten hoe ik met die harige Lanas Stop die prachtige staart haak?
Lees dan de rest van dit berichtje op mij blog:
En voor nog meer foto's
Groet AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m