dinsdag 25 maart 2014

Lente haaksels ....

De afgelopen weken was ik ziek,
 ik had longontsteking, niet echt leuk! 
En zeker niet als je nog 4 kleine kinderen hebt...
maar ja we hebben ons er doorheen geslagen ;-) .
 Terwijl ik ziek op de bank lag was het heerlijk weer buiten, ohh wat baalde ik van het ziek zijn!
Ik lag op de bank en wilde ook wel wat gezelligheid in huis, dus haakten deze vrolijke Lente frutsels.
(gelukkig ben ik inmiddels weer zo goed als opgeknapt)

Vrolijke vlinders (patroon uit het boekje van Kleurrijke Cadeautjes haken), een mega Roos en een vrolijke kuikentje, ik wil er nog een paar bloemen aan een groene slinger bij haken en dan kan ik mijn tak ermee versieren, gezelligheid voor het raam!

Momenteel ben ik ook bezig met een voorjaarsomslagdoek, in vrolijke lente kleuren! 
Deze bollen lagen al een aantal maanden 
te pronken in mijn kast 
en toen ik een leuke omslagdoek zag bij Haken en meer 
was ik gelijk verliefd! 
dus hup aan de slag met mijn Stylecraft!

Kom je ook eens langs op mijn blog ? Hip met kleur!

Tot een volgende keer....... 

Groetjes Joelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m