dinsdag 7 oktober 2014

Wie wil de engelstalige patroon uittesten van een gehaakte halsketting

Gehaakte kettingen maak ik al héél lang 
en ze zijn nog steeds prettig om maken en ze verkopen nog super goed ...

Heb al meermaals de vraag gekregen voor het patroon maar engels talig

Deze is ondertussen gemaakt maar zou toch willen dat deze wordt uitgetest door 2 dames onder jullie
Zo ben ik zeker dat het verstaanbaar is en kan deze patroon verder worden afgewerkt

Interesse om deze halsketting te maken ? 
Ik stuur het patroon naar 2 dames die dan deze kunnen testen

Reageer op mijn blog  : http://creadivablog.blogspot.be/
Volgende week hoop ik toch enkele dames het patroon te kunnen sturen 

Groetjes
Diane 




3 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik wil ook wel meedoen om het uitvte testen! Lijktvme leuk! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke Lindevrouw en Crealine zal ik het patroon sturen om deze halsketting te maken ! Je zal zeker nog binnenkort hun halskettingen kunnen bewonderen op de blog van Creadiva !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Creadiva Ja leuk, is goed! Mijn mailadres lindevrouw@gmail.com

      Verwijderen

h&m