woensdag 25 februari 2015

Margriet haakt aan



De creatieve blogwereld is een grote gezellige club geworden waarbij iedereen kan aanhaken! Vanaf vandaag wil ik mijn bijdragen leveren op deze gezamenlijke blog maar eerst wil ik me voorstellen. Ik ben Margriet en blog elke dag op mijn eigen blog Tweedehandswerk.nl Die naam heeft twee betekenissen: het gaat over tweedehands handwerken en handwerkboeken (die verkoop ik ook). En het gaat over mijn eigen tweede handwerken. Dat is alles wat nà het eerste handwerkje op de lagere school kwam. Dat zijn er inmiddels een heleboel! Als voorbeeld deze pannelappen: ik maakte ze vijftien jaar geleden al, lang voor de kleurtjesmode. En ik haal er nog steeds taarten mee uit de oven.

Ik heb handwerken en haken altijd leuk gevonden, en geniet nu van de enorme opleving op handwerkgebied. Vroeger deed ik het in m'n eentje, maar nu kan ik m'n hobby met heel veel anderen delen. Samen je hobby delen, aanhaken bij trends en thema's: reuze leuk om dat digitaal te doen. Het is bijna hetzelfde als samen een stukje taart eten!

Komen jullie ook een keer op m'n blog en in m'n shop kijken? Welkom op Tweedehandswerk.nl
Elke dag iets nieuws!

Margriet

2 opmerkingen:

  1. Pannelappen zijn heel mooi Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom op HaakMaarAan Margriet! leuk blogbericht! En o zo leuke pannanlappen heb je gemaakt! lekker fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m