zaterdag 25 april 2015

Oude Haaktijdschriften


Margriet 100 Handwerken. Of 1000!




Op mijn website Tweedehandswerk publiceer ik elke dag een blogje over oude handwerken
 (of over iets wat ik zelf maakte). 
En als ik ergens over heb geblogd, 
dan plaats ik het ook vaak in m'n shop.
 Vooral veel tweedehands handwerkboeken verzamel ik en bied ik dan weer te koop aan, 
want die oude boeken zijn in onze tijd weer heel erg leuk!
Anderhalf jaar ben ik nu zo bezig,
 en elk produkt krijgt een nummer.
 En nu ben ik bij nummer 1000 gekomen! 
Voor die gelegenheid bewaarde ik 
dit tijdschrift "Margriet 100 handwerken"
 (wat nu ook in m'n shop staat). Hà!
Voeg een nulletje toe en het klopt helemaal!

En nu voegde ik zojuist ook een aantal oude haaktijdschriften toe in m'n shop.
 En daarmee nodig ik jullie ook uit om eens te komen kijken! Vooral die oude haaktijdschriften met modellen en patronen (en foto's!) van vroeger zijn weer zo leuk!
En voor Frivolité en voor Filethaakwerk geldt ook
 dat het juist fijn is om oude boekjes tweedehands te kopen, want voor deze technieken,
 die nu weer populair zijn en worden,
 zijn nog niet zoveel nieuwe patronen beschikbaar.


Welkom op mijn blog en in mijn shop www.tweedehandswerk.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m