woensdag 3 juni 2015

Summer Mystery CAL



Zin in een projectje waar je van te voren niet weet hoe het er uit gaat zien?

Ik ben vorige week met wat teasers begonnen, maar vanaf volgende week organiseer ik een een mystery CAL. 
We gaan een zomershawl haken gedurende deze maand. Lekker kort maar op tijd om in de koffer
 mee te nemen op vakantie!

Haak je mee?
 Het patroon/deelname is gratis,
 jij zorgt voor het garen en de naald, ik voor de instructies :). Morgen geef ik tips over garens en haaknaald.

Hopelijk meld je je aan! 
Het handigst is om me te volgen op Facebook voor alle updates over het project.
 Alle instructies en tips komen te staan op mijn blog 
en op een aparte pagina,
zodat je alles makkelijk kunt vinden.

Doe vooral mee! En deel vooral, 
hoe meer zielen hoe meer vreugd.

xx
Barbara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m