zaterdag 23 januari 2016

Ariadne Handwerkbibliotheek

Anders breien en haken in de Ariadne handwerkbibliotheek

In de zeventiger jaren verschenen twintig delen in de Ariadne Handwerkbibliotheek. Ze gaan over Weven en Spinnen en Borduren en Perzisch Ajour en Lapjes en nog veel meer.
Sommige delen hebben plezierige titels zoals:
 Borduur met Plezier, Weven met Plezier, Spinnen met Plezier, Batik met Plezier en ook....Haken met Plezier!


Naar dit laatste deel (geschreven door een geliefd schrijster uit die tijd: Lis Paludan) moest ik vrij lang zoeken. Maar ik heb nu de hele serie compleet en veel delen heb ik dubbel en die bied ik te koop aan. Veel handwerksters hebben ontdekt hoe fijn deze boeken van vroeger zijn en daarom heb ik alle informatie die ik hierover heb bij elkaar geplaatst. In een gratis download kun je een overzicht vinden van al deze twintig boeken. Deze download-knop vind je op mijn blog www.tweedehandswerk.nl
Dit deel uit de Ariadne Handwerkbibliotheek voor nòg meer Haken met Plezier!
En er is ook een deel dat heet "Anders breien en haken".

Veel haakplezier en groeten en van Margriet

1 opmerking:

  1. Ja leuk! deze boekjes van Ariadne heb ik ook allemaal op de kop getikt! zijn echt heel leuk! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

h&m