woensdag 10 februari 2016

Temperature Blanket

Temperature Blanket


Hoi iedereen, ik ben Lola en dit is mijn eerste blog hier.
 Ik ben echt zó blij met de uitnodiging, bedankt Joke! 
Wat zal ik verder over mezelf vertellen? 
Dat ik bij 30 ben is wel een goeie,
 al klinkt dat wel heel erg oud ;) 
En ik heb een zoon van 12. 
Ik ben haakverslaafd en ik hou heel erg veel van kleurtjes, wel met een witte basis, anders word het me te druk. 
Dat was twee jaar geleden nog niet zo hoor,
 toen had ik zelfs roze muren. 
Maar ik zou daar nu echt niet meer tegen kunnen. 
Verder ben ik dól op kringloopwinkels en oud servies en blikken. De hele keuken staat er vol mee :)

Op mijn eigen blog heb ik al geschreven over mijn temperature blanket, een jaar lang haak ik elke dag een toer in een kleur aan de hand van de temperatuur van die dag. De kleuren heb ik al bepaald voor ik er mee begon, 
maar zo is het dus wel elke dag een verrassing met welke kleur je een toer mag haken :) 
Echt superleuk.

Wil je meer lezen? Kijk dan snel op mijn blog lolaishooked.blogspot.nl :)

Liefs,
Lola

1 opmerking:

  1. Welkom op Haakmaaraan Lola! Leuk je eerste blogbericht te lezen! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

h&m