zondag 11 juni 2017

Woonkussen

Onlangs maakte ik kennis met een heerlijk zacht garen. \Toen ik het zag had ik er al gelijk een bestemming voor in gedachten; een prachtig woonkussen. 
Je koopt dit garen in een set van 4 bollen, 
waarvan er één gemêleerd is en de andere drie de kleuren hebben van het gemêleerde garen. 
Het is te verkrijgen in verschillende kleurensamenstellingen, maar ik viel gelijk voor deze prachtige blauwtinten.


Zowel het patroon van het kussen,
 als een review over het garen
 kun je teruglezen op mijn blog

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs, Nika


2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, Welkom op Haakmaaraan! Wat heb je een prachtig woonkussen gehaakt! Leuk dat je het haakpatroon met ons wilt delen op jouw blog! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Joke! Leuk dat ik het mag delen op Haakmaaraan!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m