dinsdag 25 juli 2017

Nieuw blog... volg me daar!

Hallo allemaal,

Ik start een nieuw blog. Deze zomerperiode ga ik langzaam ga ik alle patronen die op mijn oude blog (cute-amigurumi) te vinden zijn omzetten naar mijn nieuwe site en beschikbaar maken in PDF.

Waar vind je mijn nieuwe site: dutchamigurumi.wordpress.com

Waarom een nieuw blog? WordPress biedt meer mogelijkheden voor mijn blog en ruimte voor mijn lay-out. Daarnaast heb ik gekozen voor een meer internationalere naam gekozen, waardoor mijn Engelstalige bezoekers ook gemakkelijker op mijn blog komen. Het blog zal wel in het Nederlands blijven, maar zoals jullie al weten zijn de meeste patronen ook al in het  Engels vertaald.
Ik hoop dat jullie net zoveel van dit nieuwe blog gaan genieten als van mijn oude. En dat ik jullie vaak hier mag verwelkomen. Voorlopig link ik de berichten van mijn oude blog gewoon door naar deze en vice versa. En mijn oude blog blijft gewoon open staan. Maar zal na verloop van tijd niet meer geüpdatet worden.
Ik hoop je daar snel te zien!

Geniet van de zomer, en veel haakplezier.
Hartelijke groet,
handtekening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m