vrijdag 25 augustus 2017

zeer makkelijke lekkere knuffelige sjaal 'Monet'


Ik kocht een tijdje terug 2 bollen heerlijk garen in Parijs. Het was wat dikker pluizig garen in een zeegroen met wat vlekjes in goudbruin - helemaal de kleuren van de schilderijen met de waterlelies van Monet die we net ervoor hadden gezien - en ik kon er niet aan weerstaan.


En toen ik onlangs zin had in een hersenloos makkelijk breiprojectje, heb ik die bollen tevoorschijn gehaald en omgetoverd in een dikke warme sjaal. Hij was zeer snel klaar en helemaal niet moeilijk te maken (voor de volledige beschrijving - die niet erg groot is - kan je terecht op mijn blog) .
Hij ligt nu in de woonkamer op mijn bureau en ik kan het niet laten om er regelmatig met snoet in te drukken :) .


En omdat ik het zo'n plezant garen vond om mee te werken, ben ik enkele weken geleden in Parijs terug op zoek gegaan naar dat winkeltje en heb ik terug wat va dat garen meegebracht. In andere kleurtjes deze keer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m