zondag 3 december 2017

Stemmen ontwerp wedstrijd

contest-fantasy-vote-my
In 2013 organiseerde Amigurumipatterns een eerste wedstrijd. 
Amigurumi’s aan het werk was toen het thema. 
In 2014 was het thema Moeders en baby’s. 
In 2015 kwam het onderwerp Circus voorbij 
en vorig jaar was het monsters…
Dus wat zouden ze dit jaar weer verzinnen?

Schattige fantasie wezens… (cute fantasy creatures)…. en net als de andere jaren kon ik het niet laten om hier toch op in te gaan.

 Ook als is de kans erg klein dat ik win (met gemiddeld meer dan 250 inzendingen en meer dan 5000 mensen die stemmen…) Maar ja… het prikkelt me toch…

In oktober ging ik al aan de slag met mijn fantasie dier. Echter 4 dagen voor het einde van de termijn (30 november) bleek mijn inzending niet goed te zijn gekeurd.
 Dat was flink balen. 
Eigenlijk dacht ik toen… laat maar… 
ik doe niet mee dit jaar. 
Tot woensdag (29 nov)…. toen kreeg ik een briljant idee voor een kleine amigurumi… 
die heb ik op de valreep ingeleverd en die doet mee.
Hier is mijn design. Een kleine Merlijn Amigurumi.

merlin 1

Dus aan jullie de vraag: Stem je weer mee?

 Het is heel simpel. 

Ga naar deze pagina en klik op de hartjes van je favoriete ontwerpen. Mijn design staat als eerste genoemd. 
Je mag dit jaar 10 favorieten aan klikken.
 (maak de hartjes groen)
Rond je stem af met je emailadres. 

 Bevestig je mail die je hierop ontvangt en je stemmen worden meegenomen in de telling.
Help mij in ieder geval aan een hogere score dan vorige jaren (80 stemmen) Dat zou ik echt super vinden!
Op mijn blog vind je nog meer leuke designs en andere deelnemers. doe jij ook mee? 
Laat het mij weten en ik vermeld je op mijn blog.

Groetjes Ami Fan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m